TG-1 * Transgallaxys Forum 1

Advanced search  

News:



We are Allaxys
We moved our news front to http://www.allaxys.com

The Forum 1 on Transgallaxys.com is only a backup archive!

Twin Update 8.5.2023


Warning to Amazon Data Services Singapore
Warning to Amazon Data Services Japan
Do stop your sabotage or you will be shot!

Pages: [1]

Author Topic: Tullio Simoncini wegen Totschlag und Betrug verurteilt  (Read 14560 times)

ama

  • Jr. Member
  • *
  • Posts: 1201
Tullio Simoncini wegen Totschlag und Betrug verurteilt
« on: November 28, 2007, 11:31:46 AM »

Tullio Simoncini ist ein verurteilter Verbrecher.

Wir haben es schon mit genug Leichen zu tun. Höchste Zeit, die Täter endlich lebenslänglich in den Knast zu stecken!


Hier die Titelseite eines Buchs von ihm als Beweisstück:



http://www.kankeriseenschimmel.nl/images/cnc-boek.gif


Aus der Healthfraud-Mailingliste:

[*QUOTE*]
--------------------------------------------------------------------------
[healthfraud] Curing cancer with baking soda

How is it possible that someone with an MD degree, and a specialty of
oncology, can claim - with a straight face - that cancer is nothing more
complex than the fungus Candida albicans run amok, and that it can be
cured in the majority of cases simply with sodium bicarbonate?
   
Tullio Simoncini, an Italian ex-physician (he was removed from all the
medical registers after being found guilty of fraud and first degree
manslaughter in the deaths of several patients)  claims exactly that.
What's more, he has a huge and extremely aggressive following among the
lunatic fringes of the altie universe.

Here's a posting from a Dutch medical blog on one of Simoncini's recent
medical triumphs:
   
  http://www.dokterlutser.nl/archives/tullio-simoncini-cancer-fungus/
   
Doctor Simoncini from Italy is well known for his assumption that cancer
is a fungus and should therefore be treated with sodium bicarbonate. On
October 8th 2007 a Dutch breast cancer patient died in the Netherlands
after she was treated by Dr. Simoncini. The cascade of events is subject
to investigation by the department of public prosecution/the police and
the Netherlands Health Care Inspectorate.

In his home country Dr. Simoncini was banned from his profession and was
convicted in 2003 because of fraud and involuntary manslaughter of a
patient. For several years he practises alternative medicine in Italy and
the Netherlands. For some time he rents a room in ‘the Clinic for
Preventive Medicine Berg en Bosch in Bilthoven’, Utrecht region,
Netherlands. In this building, several alternative healers gather up to
provide scientific unproven therapies for cancer.

In December 2006 the 58-year old Sylvia was diagnosed with metastasized
breast cancer and was offered chemotherapy. She decided to give it a
thought and visited several alternative healers in Switzerland, Germany
and Russia who all advised her to start with chemotherapy and have her
breast amputated. Finally, she met Dr. Simoncini who now states she never
started with the bicarbonate treatment.

The patient’s friend was with her all the time and tells a completely
different story. In the beginning of October 2007 Dr. Simoncini flew to
the Netherlands and started treating Sylvia with intratumoral bicarbonate
injections. He was supported by an Italian male assistant who is a doctor
as well. She received up to 20 injections in her breast tumor. Shortly
thereafter she became sick and contacted the general practitioner who
prescribed something for diarrhea. While getting worse every day, her
friend contacted Simoncini’s assistant who diagnosed ordinary flu over the
telephone.

Finally, in a nearly dead state she was towed out of her appartment by the
fire department and was presented on the first aid department of the Free
University Medical Center of Amsterdam were she died resulting from
metabolic alkalosis related disease. The attending internist refused to
sign the documents for a natural death and contacted the police. An
autopsy revealed she did not die due to breast cancer. She had several
injection spots on her blue swollen mutilated breast.

Several media contacted Dr. Simoncini in Italy who on his turn repeatedly
claimed Sylvia was not treated with bicarbonate. Several people, including
personnel from the preventive clinic, confirm that Simoncini is lying and
that Sylvia indeed did receive his treatment. His anonymous support group
frustrates news coverage in the media and tries to downgrade the event -
‘Your news will last for a day or two, we will always be there.’

We will update this story when new information becomes available.
--------------------------------------------------------------------------
[*/QUOTE*]

.
« Last Edit: March 04, 2009, 10:55:17 AM by ama »
Logged
Kinderklinik Gelsenkirchen verstößt gegen die Leitlinien

Der Skandal in Gelsenkirchen
Hamer-Anhänger in der Kinderklinik
http://www.klinikskandal.com

http://www.reimbibel.de/GBV-Kinderklinik-Gelsenkirchen.htm
http://www.kinderklinik-gelsenkirchen-kritik.de

Rauchwolke

  • Jr. Member
  • *
  • Posts: 388
Tullio Simoncini wegen Totschlag und Betrug verurteilt
« Reply #1 on: November 29, 2007, 06:57:51 AM »

Simoncini wurde die Approbation genauso entzogen wie 1986 Ryke Geerd Hamer. Seiner Meinung nach wäre Krebs eine Pilzinfektion durch Candida albicans, und wäre durch Infusionen mit Natriumbikarbonat heilbar. (Natriumhydrogenkarbonat ist der Hauptbestandteil des Backpulvers). Seiner Meinung nach wären 80% aller Krebserkrankungen mit seiner unsinnigen Methode heilbar.

Er wurde von Angehörigen von drei seiner Todesopfer angezeigt und ihm wurde 2003 die Approbation entzogen. Er wurde wegen Totschlags in einem der drei Fälle verurteilt, sowie wegen Betruges in drei Fällen. Jede einzelne seiner Pseudotherapien kostete mehrere tausend Euro. Auch sein Bruder Angelo Simoncini (ebenfalls Arzt) wurde wegen Betruges verurteilt.

Hinweise für eine Wirksamkeit seiner Methode gibt es nicht. Bikarbonatinfusionen können zu erheblichen unerwünschten Wirkungen führen da sie den pH-Wert senken und zu einer Alkalose führen können.
« Last Edit: November 29, 2007, 08:07:04 AM by Rauchwolke »
Logged

peter

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
Tullio Simoncini wegen Totschlag und Betrug verurteilt
« Reply #2 on: May 28, 2008, 09:23:41 AM »

CURED PATIENTS???

Sales department?????  
                                                                                                                                                                                                               At the Dutch Television one woman told she got a lot of profits from Simoncini (patient testimonials: video 2, Marion, Simoncini international) but it turned out she was very good friend of Simoncini and she was already two years cancerfree of her breastcancer after a regular operation and hormonetherapy.
 
She told at the television she was cured by Simoncini.
 
Another woman (patient testimonials: video 1, Marjolein, Simoncini international) told in february 2008 she was cured by him for her ovarioncancer but it turned out she got a regular operation in december 2007 and the only thing was she refused chemo and felt very well.
But chemo for ovarioncancer isn't the best approach and no one can say two months after the operation you are cured.
 
A few weeks ago a brother of this woman told his sister is now the mistress of Simoncini.
I don't know if this true but it was her brother who told this. This brother and the rest of the family was first very enthousiastic about Simoncini, now the family is less enthousiastic.
Logged

Rauchwolke

  • Jr. Member
  • *
  • Posts: 388
Tullio Simoncini wegen Totschlag und Betrug verurteilt
« Reply #3 on: May 28, 2008, 09:38:01 AM »

Peter: is he still in the Netherlands now ?
Logged

peter

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
Tullio Simoncini wegen Totschlag und Betrug verurteilt
« Reply #4 on: June 02, 2008, 10:37:56 AM »

Rauchwolke postete
Peter: is he still in the Netherlands now ?
7 juni ist simoncini bei lothar hirneise.
Logged

JennyJo

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
Tullio Simoncini wegen Totschlag und Betrug verurteilt
« Reply #5 on: June 23, 2008, 12:22:01 PM »

Onderstaand een e-mail van Fan/Odilia aan Wim Ceelen, oncoloog bij het UZ in Gent.

Fan verzoek Wim Ceelen om onderzoek te gaan doen naar de werking van natriumbicarbonaat tegen kanker. Dit is vreemd, in de eerste plaats omdat Simoncini zelf beweert dat zijn therapie kanker kan genezen – dus waarom dan nog onderzoek?? – en in de tweede plaats is het vreemd omdat de aangewezen persoon om dit onderzoek te doen, Simoncini zelf is.

Fan alias Odilia is een groot aanhanger van Tullio Simoncini. Verder is zij betrokken bij de Stichting Sergio, die reclame maakt voor de zouttherapie tegen kanker van Kees Boegem (8 gr. Keukenzout per dag en uw kanker verdwijnt als sneeuw voor de zon!). Ook wordt op de website van de stichting Sergio reclame gemaakt voor de therapie van Simonicni.

Overigens heeft dr. Ceelen een bericht geplaatst op de site van de stichting Sergio dat verwijderd is. Hij maakt daar in zijn mail een opmerking over.

---------------------------------------
@Allen: toch wil ik U niet een stukje dscussie van Odilia, dus VAN Sergio, waar zij namens die Stichting tegen een oncoloog alle stokaardjes, die ondanks alle forumdiscussies nog steeds bij haar Sergio niet gewijzigd zijn, op een rijtje zet. ze haalt er zelfs het Amerikaanse abortus argument bij:

naam: odilia
datum: 2008-02-23 00:13:02
bericht:

Beste Wim Ceelen, Dit gastenboek is om steun te betuigen voor nader onderzoek naar de zoutherapie van Kees Boegem en de Natriumbicarbonaat therapie van Dr. Simoncini. Op de homepage van Stichting Sergio staat links een kolom met 7 vragen, misschien is u dat ontgaan. Verder aan rechterzijde een uitspraak van Prof. Huib Caron veelzeggend denk ik dan. Ook Henk Trentelman schrijft hierover op Grenswetenschap: http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=1502

Dr. Simoncini is net als u Chirurg –Oncoloog en heeft met Natriumbicarbonaat gewerkt. Dat hij nu door veel collega’s onheus behandeld wordt is zeer te betreuren. Hij heeft een andere kijk op kanker en heeft dingen onderzocht en heeft NaHCO3 gebruikt omdat het werkte. In de uitzending Netwerk ned 2 woensdag 20 februari zei uw collega Sjoerd Rodenhuis Oncoloog van Ned. Kanker Instituut dat hij zich wel kon voorstellen (hoewel hij dat zelf nooit had gedaan) dat door NaHCO3 toegediend via een arterie die de tumor verzorgt de tumor kleiner wordt vanwege de concentratie van NaHCO3, maar dat was geen kunst.

Het gaat om de laatste tumorcel. En daar ligt naar mijn idee nu een wereld van verschil. U en alle oncologen houden vast aan wat lang geleden bewezen is en Dr. Simoncini gaat uit van een schimmel die de tumoren vormen. Ik ga niet met u discussiëren over deze materie want ik ben een leek. Maar ik snap wel dat er twee verschillende uitgangspunten zijn en als ik onderzoeker was of zoals u oncoloog /chirurg zou ik daar meer over willen weten en niet meteen de hakken in het zand zetten en zeggen dat hij gek of een kwakzalver is.
Verder doet u zichzelf tekort om NaCHO3 soda te noemen, want soda is een schoonmaakmiddel en NaCHO3 is o.a. ook Baking soda, waarmee men in Engelstalige landen soda bread bakt. NaCHO3 is een zout! Maar dat hoef ik u toch niet te vertellen? U gebruikt wellicht ook NaCHO3 in het ziekenhuis en dan zegt u ook niet tegen patiënten ik heb u zojuist wat soda toegediend. Ik denk dat patiënten u dat niet in dank afnemen. Of ik ooit mijn kind met chemo zou laten behandelen? Nee. Ik hoop dat ik nooit voor die keuze kom te staan.
Of ik Natriumbicarbonaat zou laten toedienen? Ja. Ik wil dat dat in de ziekenhuizen heel gewoon gaat worden net zoals het op hartbewaking gegeven wordt en zo zijn er veel afdelingen die dat gebruiken. Het wordt al in combinatie met chemo gebruikt. Maar zou u chemo gebruiken? Of aan uw kind geven? Een Amerikaans onderzoek liet zien dat 75% van de artsen het voor zichzelf niet zouden gebruiken.

In linkerkolom op homepage St. Sergio: Waarom geen erkenning voor het onderzoek onder Amerikaanse artsen, waarin 3 op de 4 artsen zegt zelf geen chemotherapie te ondergaan in geval van kanker. Ik weet niet of Dr. Simoncini nog kan publiceren, hij is immers aan de zijlijn gezet. Ik heb niet gezegd dat u bedreigde, dat deden anderen. Ik heb aangegeven dat dat een patiënt is overkomen en dat dat nooit in het belang van patiënten kan zijn gedaan maar dat daar wel andere belangen een rol spelen.

En wat ik verder onbegrijpelijk vind is dat abortus en euthanasie geoorloofd is en een behandeling met Natriumbicarbonaat voor mensen die dat willen niet mogelijk is in dit land. Dat zij naar het buitenland moeten of dat zij ondergronds moeten. In deze tijd zou dat niet moeten mogen. Misschien is een NaHCO3 boot net zoiets als de abortusboot een optie! U weet vast wel dat vele mensen nu op de hoogte zijn van deze behandeling, en patiënten, zeker zij die uitbehandeld zijn, laten zich niet door de inspectie bang maken. Die reizen af naar Rome.

Als alle oncologen zich dan zo’n zorgen maken over het wel en wee van patiënten dan zorgen zij er voor dat kankerpatiënten niet de grens over hoeven, en dat deze behandeling een veilig alternatief is voor bestraling en chemo en gewoon in de ziekenhuizen kan worden toegepast. Daar zou voor u en uw collega’s een mooie taak zijn weggelegd. Zoiets heet je kop boven het maaiveld uitsteken!


naam: wim ceelen
datum: 2008-02-22 17:44:35
bericht:

Beste Odilia, zoals je terecht stelt is het mij als arts te doen om het belang van de patient. Het is een feit dat chemotherapie vaak gegeven wordt niet met het doel om genezing te brengen, maar om de overleving te verlengen met behoud van een goede levenskwaliteit. Ik zie dagelijks patiënten die chemotherapie krijgen, en het uitstekend stellen en normaal functioneren en dankbaar zijn voor de extra tijd die hen wordt gegund.

Chemotherapie een gif noemen is weinig genuanceerd: uiteraard is chemo giftig voor kankercellen, anders zou je ook geen werkzaamheid zien. Het probleem is, dat bepaalde types gezonde cellen eveneens lijden onder de chemotherapie effecten. Het staat bovendien vast, dat chemotherapie in bepaalde gevallen wel degelijk genezing kan brengen. Denk bv aan Lance Armstrong, die dmv chemotherapie volledig genas van teelbalkanker met hersenmetastasen.

Ook bij kinderen met leukemie kan chemotherapie in de meerderheid der gevallen genezing brengen. Of zou u uw kind ook een soda-infuus laten toedienen? Verder betreur ik dat de discussie steeds zeer emotioneel wordt gevoerd, en dat mijn bijdrage op dit forum zonder meer werd verwijderd. Ik ‘roep’ helemaal niets en bedreig niemand, maar vind dat er wel eens een tegengewicht mag zijn voor de systematische desinformatie die verspreid wordt in verband met de sodatherapie.

Als Simoncini erkend wil worden, dan zal hij zijn resultaten op een objectieve manier moeten publiceren in de vakliteratuur zodat eenieder ze kan beoordelen op de mérites.
-------------------------------------
« Last Edit: June 23, 2008, 06:18:12 PM by JennyJo »
Logged
Those who can make you believe absurdities, can make you commit atrocities. - Voltaire

JennyJo

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
Tullio Simoncini wegen Totschlag und Betrug verurteilt
« Reply #6 on: June 28, 2008, 07:24:18 PM »

http://www.igz.nl/actueel/nieuwsberichten/natriumcarb

Persbericht van de Inspectie voor de Gezondheidszorg over natriumbicarbonaat bij de behandeling van kanker:

TOEDIENING NATRIUMBICARBONAAT BIJ KANKER RISICOVOL

Het geven van natriumcarbonaat infusen bij kwetsbare patiënten is riskant en zinloos. Dit concluderen twee arts-deskundigen die op verzoek van de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) rapporten uitbrachten. De IGZ vroeg om het advies toen vorig jaar een kankerpatiënte in het VUMC overleed nadat zij in een Bilthovense kliniek natriumbicarbonaat toegediend had gekregen. Deze kliniek is inmiddels onder druk van de IGZ met deze behandeling gestopt en zal deze ook niet hervatten. Overigens staat nog steeds niet vast of de patiënte als gevolg van de natriumbicarbonaat therapie is overleden. Het openbaar ministerie heeft dit nog in onderzoek.

Op basis van de deskundigenrapporten is de inspectie allereerst tot de conclusie gekomen dat er geen wetenschappelijk onderbouwde informatie bestaat die rechtvaardigt dat natriumbicarbonaat aan kankerpatiënten wordt voorgeschreven buiten het in de bijsluiter omschreven indicatiegebied. Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs waaruit blijkt dat de therapie kanker geneest of terugdringt.

De inspectie concludeert dat het toedienen van natriumbicarbonaat zelfs risico's oplevert voor patiënten met hoge bloeddruk, patiënten met long, hart en nierafwijkingen en voor kankerpatiënten. Zeker als niet ook dagelijks een aantal bloedwaarden van de patiënt voor tijdens en na de behandeling worden gecontroleerd. De balans van het lichaam kan bij het toedienen van grote hoeveelheden volledig ontregeld raken. Dat kan bij ernstig zieke mensen mogelijk leiden tot schade aan organen. Bij zieke mensen is er eigenlijk sprake van onverantwoorde zorg als de toediening van dit product zonder controle wordt toegepast.

Gezien deze risico's en gezien het feit dat er geen enkele wetenschappelijke onderbouwing is voor de effectiviteit van natriumbicarbonaat bij kankerpatiënten buiten het omschreven indicatiegebied is de inspectie van oordeel dat artsen deze behandeling niet dienen toe te passen. Passen artsen deze behandeling toch toe en/of krijgt de inspectie hierover meldingen, dan zullen deze uiteraard worden onderzocht, waarbij het hierboven vermelde standpunt zwaar zal meewegen. De gang naar de tuchtrechter zal daarbij niet worden geschuwd.
« Last Edit: June 28, 2008, 07:27:59 PM by JennyJo »
Logged
Those who can make you believe absurdities, can make you commit atrocities. - Voltaire

Rastapopoulos

  • Jr. Member
  • *
  • Posts: 317
Re: Tullio Simoncini wegen Totschlag und Betrug verurteilt
« Reply #7 on: September 29, 2018, 08:27:03 AM »

push
Logged
Venceremos!

Thymian

  • Jr. Member
  • *
  • Posts: 2135
Re: Tullio Simoncini wegen Totschlag und Betrug verurteilt
« Reply #8 on: January 07, 2021, 10:44:50 AM »

Marke: 13.000
Logged
.         Im Angesicht von Gewalt ist Höflichkeit gegenstandslos.
.         At face with violence politeness is pointless.

.         (User TNT in the former CDU forum)
--------------------------------------- * --------------------------------------- * ---------------------------------------

Thymian

  • Jr. Member
  • *
  • Posts: 2135
Re: Tullio Simoncini wegen Totschlag und Betrug verurteilt
« Reply #9 on: July 15, 2022, 05:22:24 PM »

Marke: 14000
Logged
.         Im Angesicht von Gewalt ist Höflichkeit gegenstandslos.
.         At face with violence politeness is pointless.

.         (User TNT in the former CDU forum)
--------------------------------------- * --------------------------------------- * ---------------------------------------
Pages: [1]